ثقافة وفن

سميه الخشاب وريم البارودي وردهم علي كلام ” احمد سعد ” في اول تصريح له (الست اللي مش تمام )

كتبت : نهلة جمال

ردت كلا من سميه الخشاب وريم البارودي الزوجتان السابقتان لـ “احمد سعد ” عن الست اللي مش تمام الستات اللي تتجوز راجل ولو حتي يوم واحد وتتطلع تتكلم عليه .. تبقي مش تمام ، وكان تصريح صادم للجميع قاله الفنان أحمد سعد خلال استضافته في برنامج “شيخ الحارة”، مسببًا جدلًا واسعًا عند إذاعته في برومو البرنامج المقرر إذاعته في رمضان المقبل، وسط ترقب ردود أفعال زوجتيه السابقتين ريم البارودي وسمية الخشاب.


وردا علي كلامه نشرت “البارودي” فيديو قصيرا لها، يجمع مقاطع مختلفة خلال ضحكها في العديد من البرامج التليفزيونية، التي حصدت على 200 ألف مشاهدة خلال الساعات الماضية، بالإضافة إلى عشرات التعليقات، التي اعتبرتها بعض ردًا على حديثه طليقها “سعد”، أبرزها: “بتضحك على فيديو أحمد سعد، وهو بيشتم في سمية في شيخ الحارة”، و”كلنا فاهمين بتضحك على إيه”، و”إحنا طبعا عارفين ريم بتضحك ليه ربنا يديم عليكي الفرح”، و”أكيد شوفتي فيديو أحمد سعد”.

بينما تجاهلت ” سميه الخشاب” تصريحات طليقها، مستمرة في إعادة نشر صور أحدث “فوتو سيشن” لها، الذي أطلت فيه بأزياء رمادية شتوية من توقيع شريف نصر، بالإضافة إلى تهنئتها بعيد القيامة المجيد وشم النسيم، قائلة: “مساء الورد على الورد كل سنة وأنتم طيبين ومبسوطين وفِي أحسن حال يارب”.



ِِAKmal ELnashar

صحفي وكاتب مصري

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى
Verified by MonsterInsights